May 10, 2012

awak nk kawan ngn saya tak??

kalau awak nk kawan dgn saya, saya nk beritahu awak yang:

1- saye tak de kereta sport or kereta mewah,,,kereta kite kecikk je,,,tu pon mak punye,,
2- saye tinggal kat uma biase2 je,,,boleh la untuk berteduh~
3- cara hidup saya pon biase2 je,,,tp kadang-kadang ad jugak yg over,,:P
4- saye xde bisnes juta3,,,,tapi sy sedang berusaha utuk hidup dengan selesa.....

sebagai bakal kawan, saya janji saya takkan bagi sebarang harapan:

1- untuk membolehkan awak memandu kereta mewah atau kereta sport
2- untuk membolehkan awak tinggal dirumah besar, mewah dan hebat
3- untuk awak hidup kaya raya dan berharta...
4- untuk awak mempunyai pendapatan berjuta3...
[itu semua awak kne usaha sendiri]

TETAPI, sebagai seorang kawan, saya janji dengan awak:

1- saya takkan jemu bagi nasihat dan motivasi
2- saya takkan jemu mendengar keluhan, rungutan,,,,,,saya sedia menjadi mesin tape recorder awak,,,
3- saya sanggup pinjamkan bahu saya saat awak memerlukannya~
4- saya takkan hilang bila awak kesusahan....
5- saya takkan lupakan awak bila kesenangan...
6- saya cuba sedaya upaya menjadi sahabat terbaik awak....

PERSOALANNYA: adakah awak masih mahu berkawan dengan saya??


[edited n ditokoktambah from entry membe kat FB]

No comments: